SERVICE & VERBRUIKSMATERIALEN

Heeft uw machine een storing? Is uw toner (bijna) leeg? Is uw print-papier op? Meld uw vraag via:

Storing melden

Klik hier of bel 013 – 440 02 13. 

Toners bestellen

Klik hier of bel 013 – 440 02 13.

Papier bestellen

Klik hier of bel 013 – 440 02 13.

Onze eigen technici bij CirclePrinters staan graag voor je klaar. Met ons servicecontract voor Ricoh printers geniet je van een uitgebreid pakket aan voordelen. Automatische tonerbestellingen/leveringen, afdrukvolume-beheer en remote services nemen alle zorgen uit handen.

Met onze all-in service word je volledig ontzorgd! Dit omvat verbruiksmaterialen zoals toner en drum, preventief en correctief onderhoud, machineonderdelen, arbeidsloon en voorrijkosten.

Wij begrijpen dat elk bedrijf unieke behoeften heeft en daarom bieden wij maatwerk aan voor onze klanten. Zo stemmen we de service af op jouw specifieke wensen, volumes en eisen.

Onze helpdesk staat altijd paraat voor al jouw vragen en problemen met betrekking tot je Ricoh apparatuur.

Met onze expertise in documentoplossingen kunnen bedrijven en organisaties vertrouwen op een betrouwbare en professionele service voor hun Ricoh apparatuur. Onze servicecontracten zijn ontworpen om jou te ontzorgen, zodat jij je kunt concentreren op je core business.

Indien u een service overeenkomst heeft op uw machine, zijn toners en het eventueel verhelpen van storingen inbegrepen. Wanneer u geen service overeenkomst heeft, ontvangt u een factuur betreffende de toners en/of storingsmelding (arbeid, voorrijkosten, onderdelen).
Papier is niet inbegrepen bij een service overeenkomst.